Wednesday, July 26, 2017

Produk Makanan Jepun Halal yang TERBARU ! ^__^


Assalamualaikum.. :)
Lama saya tak update page.. Maaf kerana kesibukan sedikit..maklumlah bulan lepas banyak pesta kebudayaan Bon Odori.. :3

Alhamdulillah.. Produk baru terkini di pasaran !
Ada yang berminat..? Bagi barangan Frozen, anda hanya perlu boleh membeli menerusi walk-in di Sungai Petani atau Shah Alam sahaja.. kepada yang mencari barangan Frozen seperti Ebiko dan lain-lain..boleh PM saya atau Whatsapp saya terus ya.. Mudah bagi anda untuk membeli direct dari kami.. :)

Bagi yang berada nun jauh di sana, anda boleh membeli beras Jepun, Udon, Soba untuk dibuat homemade sendiri..tiada masalah selepas ini..dan saya akan naikkan gambar-gambar yang lain serta resepi bagi permudahkan anda membuat masakan air tangan anda selalu.. ;)

Berminat? Pasti berminat, bukan..? Hehe.. PM saya atau Whatsapp saya terus ya 0174085409.. Terima kasih banyak.. ;)


No comments:

Post a Comment